5 min

WealthBriefing European Awards 2016

ABN AMRO valt twee keer in de prijzen op de WealthBriefing European Awards 2016 in Londen. CEO Victor van der Kwast nam de prijzen mee in ontvangst.
WealthBriefing European Awards 2016
WealthBriefing European Awards 2016

Op 20 mei vond de vierde editie van de WealthBriefing European Awards plaats in Londen. Tijdens de uitreikingsceremonie kwamen verschillende sectoren en businesstakken van Wealth Management aan bod. De vakjury loofde ABN AMRO Private Banking om zijn innovatie en uitmuntendheid en verkoos ABN AMRO tot ‘Overall European Private Bank’ & ‘Best Private Bank – Client Service’. Victor van der Kwast, CEO & Country Executive België en CEO Private Banking België, Luxemburg, Jersey, Guernsey & WCS, was namens ABN AMRO aanwezig om de prijzen in ontvangst te nemen.

“Het winnen van een WealthBriefing award onderscheidt een bedrijf in de markt op een erg waardevolle en vooral tastbare manier. De prijzen worden uitgereikt door een onafhankelijke jury bestaande uit private banking experts, vertrouwde adviseurs en relevante derde partijen; waaronder Sebastian Dovey voor Scorpio Partnership, Philippe Bongrand voor Oliver Wyman Financial Services.

Het toont aan dat een bedrijf iets bijzonders te bieden heeft en blijk geeft van innovatie en top class performance. Wij zijn dan ook bijzonder vereerd om dit jaar twee erkenningen te mogen ontvangen voor de enorme progressie die de bank in Europa heeft gemaakt.

Als een Private Bank met een uitgebreid internationaal netwerk en sterke lokale verankering, willen we onze klanten overal ter wereld verzekeren van dezelfde hoge standaard op vlak van professionaliteit en klantenfocus. Het is een ambitieuze uitdaging die wij elke dag opnieuw vol overtuiging aangaan. De ‘Overall European Private Bank’ award onderstreept dan ook onze inspanningen om de ABN AMRO strategie op Europees niveau neer te zetten.

Het kernelement van onze strategie is om zo dicht mogelijk bij onze klanten te staan. Dit doen we door te luisteren en door advies en oplossingen op maat aan te bieden. Op die manier bouwen we aan langetermijnrelaties die gebaseerd zijn op solide vertrouwen. Deze samenwerkingsmentaliteit stelt ons in staat om beslissingen te nemen die het beste aansluiten bij de noden en wensen van onze klanten. De ‘Best Private Bank – Client Service’ award is dan ook een verdienste voor zowel onze diensten & producten als voor onze persoonlijke & professionele service en motiveert ons om ons nog meer in te zetten voor onze klanten.”


Meer informatie vindt u op de WealthBriefing website.

Reacties
Er zijn nog geen reacties geplaatst bij dit artikel.