5 min

Online kredietkaartplatform vanaf 1 januari 2018

ABN AMRO België is helemaal klaar voor het nieuwe jaar. Vanaf 1 januari 2018 schakelt de bank over op het digitale kredietkaartplatform en bijhorende services van Catella Bank S.A., een gerenommeerde Luxemburgse bancaire dienstverlener die een totaalservice aanbiedt voor Private en Corporate Banking. Wij spraken met Jürgen Ruytings, Private Banker, over de voordelen van deze overstap voor onze huidige en toekomstige klanten.
Online kredietkaartplatform vanaf 1 januari 2018
Online kredietkaartplatform vanaf 1 januari 2018

ABN AMRO België is helemaal klaar voor het nieuwe jaar. Vanaf 1 januari 2018 schakelt de bank over op het digitale kredietkaartplatform en bijhorende services van Catella Bank S.A., een gerenommeerde Luxemburgse bancaire dienstverlener die een totaalservice aanbiedt voor Private en Corporate Banking. Wij spraken met Jürgen Ruytings, Private Banker, over de voordelen van deze overstap voor onze huidige en toekomstige klanten.

Vanwaar de beslissing om over te schakelen?

“De reden is eenvoudig: we willen onze klanten steeds zo goed mogelijk van dienst zijn en dat houdt in dat we onze huidige dienstverlening regelmatig onder de loep moeten nemen om na te gaan op welke vlakken we nog beter kunnen presteren. Daaruit is gebleken dat naast een persoonlijke service, onze klanten ook nood hebben aan digitale toepassingen voor het beheren van hun dagdagelijkse bankzaken. Vanaf januari 2018 kunnen zij dat ook dankzij het digitale kredietkaartplatform. Voor onze bestaande kaarthouders is de nieuwe kaart daarenboven het eerste jaar volledig gratis.”

Welke mogelijkheden biedt deze online tool?

“De online tool stelt ABN AMRO-kaarthouders in staat om altijd en overal hun account online te beheren, waaronder het controleren van het saldo, het bekijken van transacties, het opvragen van afschriften en het activeren en deactiveren van kaarten. Je kan het vergelijken met een veilig en beschermd online accountmanagementsysteem voor hun persoonlijke kredietkaarten en dat van extra kaarthouders. De tool kan zowel op de smartphone, tablet of computer worden geraadpleegd. Dat is handig wanneer de klant snel iets wil nakijken. Voor complexere verrichtingen en advies kan de klant uiteraard nog steeds terecht bij zijn of haar vertrouwde relatiemanager.”

Kunnen we stellen dat het een mobiele toepassing is die de brug slaat tussen offline en online dienstverlening?

“ABN AMRO ambieert om een partner van de toekomst te zijn voor haar klanten. Om in die ambitie te slagen, dienen we een succesvolle combinatie aan te bieden tussen persoonlijke service – wat zo eigen is aan de Private Banking business – en een passend digitaal aanbod. Dat doen we al met Today (www.today.abnamro.be), ons interactief nieuwsplatform waarmee we klanten en geïnteresseerden op de hoogte houden van de laatste ontwikkelingen binnen de bank en de financiële wereld, via interviews, artikels, webinars en live chatsessies. We kunnen dus zeker stellen dat ABN AMRO een digitale transformatie ondergaat om te beantwoorden aan de moderne noden van het snel veranderende bankenlandschap.”

Reacties
Er zijn nog geen reacties geplaatst bij dit artikel.