5 min

ABN AMRO Private Banking in de prijzen voor digitale activiteiten

ABN AMRO Private Banking heeft in Londen een prijs gewonnen voor de ‘Best initiative in client-facing technology, Europe’. De digitale ontwikkelingen binnen de vermogensbeheertak van de bank blijven niet onopgemerkt, want de bank ontving tijdens de Global Wealth Tech Awards nog twee onderscheidingen, op het gebied van digitale klantcommunicatie en voor de website.

ABN AMRO Private Banking heeft in Londen een prijs gewonnen voor de ‘Best initiative in client-facing technology, Europe’. De digitale ontwikkelingen binnen de vermogensbeheertak van de bank blijven niet onopgemerkt, want de bank ontving tijdens de Global Wealth Tech Awards nog twee onderscheidingen, op het gebied van digitale klantcommunicatie en voor de website.

Het evenement Global Wealth Tech Awards is een mooi voorbeeld van het toenemende belang van technologie binnen private banking, een onderdeel dat van oudsher bekend staat om de uitermate persoonlijke interactie tussen bank en klant. Vanwege de groeiende rol van technologie vonden de initiatiefnemers van de Global Private Banking Awards het tijd voor een evenement waarin technologie leidend is.

ABN AMRO gaat naar huis met drie prijzen. De eerste en belangrijkste prijs is een onderscheiding voor ‘Best initiative in client-facing technology, Europe’. In een wereld waarin persoonlijke aandacht steeds meer onder druk komt te staan van technologie en robo-advies is ABN AMRO volgens de jury een voorbeeld van het behoud van de menselijke maat binnen vermogensbeheer.

Pieter van Mierlo, CEO Private Banking: "Deze prijs is weer een mijlpaal op weg naar ons doel om een belangrijke speler te worden op de concurrerende Europese wealth management-markt en een blijk van waardering voor onze inzet voor klanten. De prijs is tegelijk een aanmoediging om op de ingeslagen weg verder te gaan."

Lees het volledige artikel hier.

Reacties
Er zijn nog geen reacties geplaatst bij dit artikel.